undefined

1. 黑門市場
2. 道頓崛/心齋橋/GU Shopping/Glico地標
3. 晚餐: 蟹道樂
4. 法善寺橫丁+甜品: 夫婦善哉

第二日景點我地主要係去黑門市場食Sashimi,之後就會落反心齋橋繼續食玩買食玩買~
之前原定行程係打算去埋通天閣同四天王寺,因為又係天公不造美><!!!
仲要落好大雨,所以呢兩個行程取消左,直接落心齋橋~~~
1. 黑門市場
undefined
位於日本橋既黑門市場,一出去行三分鐘已經見到~~

undefined
雖然係市場不過唔係好多人,行起上黎好舒服~~朋友話呢到既魚生係最新鮮同最平~最新鮮係事實既,不過價錢我覺得唔太平XDD

undefinedundefined
拖羅係必食,見到有兩隻,淺色啲果隻係好食啲,入口即溶,兩個人三片真係唔夠,最後encore左多次XD!! 

undefined
海擔又係必食!1800Yen有一板,又係食完會好想再Encore...好想黎碗飯呀!T___T"!!

undefinedundefined
其次就係蠔喇,長腳蟹同埋大阪燒...人地話,其實係日本求其入一間食都好正~~~^^!!

undefinedundefined

undefined
最後食左呢啲做甜品...見過人地係中村藤吉到食XDD不過呢道價錢平好多!

undefinedundefined
食埋個燒餅~章魚小丸子已經食唔落 =o=|||

undefinedundefined
果啲海老餅,其實好似番揀...XD好想試下,但真係食唔落了~~~~

2. 道頓崛/心齋橋/GU Shopping/Glico地標

undefined
因為下午落大雨,我地取消左通天閣同四天王寺既行程,直接去到心齋橋Shopping同食野~~~~
心齋橋Landmark~~~呢條街........有入無出....你會想一直行落去.................你話係天堂定地獄? 

undefined}
太阪另一個Landmark~~Glico~~

undefined
喂!好多人扮佢woXDDD 我唔係唔扮呀~?!隻手已經衰左喇!~___~...

undefined
我地晚餐打算去食蟹道樂....所以一早去拎定籌,之後再去GU Shop一個鐘到再反去~~~~
我幾Like GU呢個牌子~~首先佢無Uniqlo果啲Style噤plain~~但又無H&M果啲噤成熟(廢話)~所以兩日都係呢間野留連左兩三個鐘....

undefinedundefined
買買買買買買買買!!!!!!!!!!好後恢無買到啡色長褸....

undefinedundefined
買!!! 最後買左綠色軍褸~本來已經無我Size...因為呢件好搶手,我係心齋橋買左之後拎去酒店附近無人既GU到換先有T__T

2. 晚餐: 蟹道樂
undefined
道頓崛Landmark~~人一世,即使唔飽,點都試下~~

undefinedundefined
岩岩好有窗口卡位,坐係榻榻米上欣賞心齋橋夜景~~

undefined
我地兩個人叫左個Set...其實個Set係For一人!所以好唔夠~~但佢啲野係非常精緻,我諗係我唔識食...我覺得無乜特別....

undefined
埋單8,000幾yen.........10,000yen唔使找..............數XDD

4. 法善寺橫丁 + 甜品: 夫婦善哉
undefined
法善寺橫丁係一條細街,唔知點解呢到令我諗起千與千尋入面.....千尋爸爸媽媽食到變豬果個街道XDD 大佬呀XD我唔想係到食到變豬呀!XDD

undefined
睇左好多blog都有介紹法善寺隔黎既夫婦善哉~~

undefined
順道一遊法善寺~~

undefined
夫婦善哉只係得一款甜品~就係係一人兩碗既紅豆湯丸~~~~係一人兩碗.....再加塊鹹到x既昆布~~~~
傳說話單身男女嚟食,就會搵到個好老公/老婆~~~開頭唔知訂,兩個女仔一入去見到有對couple 以為碗野係比情侶食,之後見到he+he入嚟食, 再睇埋下圖先知段故~~

undefined
Oh I see...長知識鳥~~
食完反酒店~~明天繼續大阪城公園+天神橋商店街~~

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()