undefined

1. 池田日清杯麵發明紀念館
2. 谷町六丁目CICA黑醋畫Cafe
3. 道頓崛+ 晚餐 : 一蘭

去到Day 4...開始有少少麻目,已經融入日本既生活...XD
上車落車轉車已經開始可以唔使睇...這是適應力強吧~~XD
今日會去遠少少,首先會去池田既杯麵博物館...
我地天滿橋直接搭到去梅田再轉阪急宝塚線...答1x個站上池田.....如果快車就好似少一半=_=
無論如何都要快啲~~爭取時間~~
呢兩日實再miss得太多地方,呢個我係點都要去到!

undefinedundefined
朝早11點幾又求其揾一間食~~~~~求其入一間,都有拖羅撈飯~~T___T!!!!!

1. 池田日清杯麵發明紀念館
>>池田日清杯麵發明紀念館 地點詳情<<
undefinedundefined
上左急阪線架車喇,佢地啲車箱真係好靜....我又偷影喇!個咩那徙~~><!!

undefined
好鐘意佢地呢款車,外面既感覺好復古,但入面就復古得黎好新XDDD...而且好乾淨XDD

undefined
終於都出太陽喇~~~~

undefinedundefined
又入左便利店買啡隊~

undefined
個環境好住宅區feel..十足日劇同日本卡通片入面既feel~~XDD好正呀~~~啊Hi唷~~!!!!

undefined
一路上已經見到好多杯麵館既路牌~~

undefined
佢就係杯麵既始祖喇~!

undefinedundefined
一入去,已經見到隻雞,我朋友話呢隻野係佢侄仔...^^" (汗)XDD

undefinedundefined
Cup noodle tunnel ~~~~有晒歷年來噤多款既杯麵

undefinedundefined
偷食XD我地自備筷子,係咪好醒?
話說我地係整完杯麵先出黎呢個位影相,拎左對筷子出黎諗住扮下野(我地隨身帶筷子其實係諗住拎反酒店食宵夜=_=)
之後個日本婆同我地講話我地唔可以食...我呆左幾秒....大佬你咪玩喇XDD
 原來佢以為我地想食頭先整果啲...XDDDD

undefined
我諗呢個可以食成個月囉~

undefined
Emily之限定~~! 首先會係販賣幾到買一個價值300Yen既杯麵~大概(HKD$20)...呢你整完都唔會捨得食架喇
之後就坐低畫野係上面....

undefined
侄仔呢排係咪太大壓力,發左福喎.........XDDD

undefined
受福射之侄仔(吉祥物)侄仔表示:頂,畫到我噤樣....

undefined
杯麵工場,大量生產

undefined
有份參與...搞......搞陣.................
姐表示:快啲搞,我想收工

undefined
材料可以選四隻 ~ 侄仔o麥頭係必選~

undefined
出世喇出世喇~仔定女呀?

undefined
之後拎去沖氣...沖完氣先發覺我咪要拎住成日?而且好阻訂wo~~個o急邊有噤多位~~~最後又再放氣....=__+

undefinedundefined
樓上來的侄仔~~

undefined
Great wall of cup noodle!!

undefined
玩完~答反去梅田

2. 谷町六丁目CICA黑醋畫Cafe
地址: 日本〒540-0012 Osaka Prefecture, Osaka 中央区谷町6-3-25 1F
undefined
睇blog 介紹係谷町六町目既CICA Cafe~出名朱古力/黑醋畫....谷町六町目又係唔使轉線,梅田站搭谷町線直落就係~

undefined
Oh My Goodness!!!!!!!!!!!!!!! 個日本妹超有心機畫,加上佢個笑容同禮貌....值120分!
唔係得個樣,個egg benedict 都好正~~~>V<!!!

undefined
遇岩明天係青蘋果小姐生日~所以專誠叫佢係上面寫Happy Birthday~~

undefined
佢仲插左蠟燭XDD上菜仲播生日歌XDD 會唔會太好呀XDD

undefined
佢既裝修都好靚~成間舖既牆都係呢啲畫

undefined
成間舖都無人,可以話係包場...
呢到係我覺得影相呃like既一個好地方...

3. 道頓崛一蘭

undefined
之後再落反道頓崛食一蘭...香港都有~~~不過話晒呢到都係原始地,點都要試下...其實我係香港係無食過....

undefined
重口味之人更係食重口味既野XD 我地request自修位...等左五分鐘唔使就有~~~

undefined
自修中......隔嚟果個好勤力,真係有本書係到~~~~~但佢係刨緊旅遊書.....佢係諗緊食完去邊到再食..... 

undefined
自閉位自拍...


獨食中~拍左條片XDDD 我有特別的食一蘭技巧XDDD

undefined
仲試埋佢個綠茶布丁~~好正T__T...#肥胖是這讓練成的

undefinedundefined
日本人~~你快樂嗎?

undefined
真係最後喇......去埋激安掃野,好多手信都係呢到買到~~不過好多"遊客"

undefined
仲想去埋丸福咖啡....但真係食唔落XDDD
明天會繼續大阪Last Day~~之後會移動去京都~京都同大阪既Style係完全兩回事.....下回分解~~~

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()