1. 岡本著物 (租借和服)
2. 和服之路:ねねの道 + 二&三年阪 + 清水寺
3. 八阪神社
4. 松葉蕎麥麵
5. Yojiya Cafe

去得京都我覺得點都要著下Kimono~~! 之前做左好多Research關於和服租借,京都有好多間,其中最多人推介既係岡本..其次就係夢京都呀,匠染呀等等...
租和服既流程係要預先上岡本既網站到預約~~
岡本網站: http://www.okamoto-kimono.com/tw/
岡本有幾款套餐比你揀,價錢由4000yen (HKD $275)起....租一日,夜晚六點半前要還...其實4000yen果個Set已經有好多款,我地太貪心揀左5000yen果個set (另再加500yen Set頭)...結果更花多眼亂XDD
****留意反,岡本...唔係0.03呀下!

1. 岡本著物 (租借和服)
undefined
果日10點幾到去到祇園四條,經過八阪神社,不過無入去...因為要趕住去岡本,因為已經比預約時間遲左成粒鐘XD

undefined
搵岡本間舖搵左一陣....去到首先就係揀和服,淨係揀和服都揀左成個幾鐘,因為真係實在太多款喇!! 
揀完外面件和服仲要揀裡面果件黎襯,最後再揀腰帶手袋...
呢間野啲service 真係很好的說,個姨姨真係有用心幫我諗點襯.....
左揀右揀都無嫌我煩~~即使我地雞同鴨講,佢都好努力去同我地溝通,唔會因為你遊客就hea你...呢種服務態度真係好抵讚!! Like x10000000!!!!

2. 和服之路:ねねの道 + 二&三年阪 + 清水寺

undefined
呢個就係我地著住和服行走既路線....由ねねの道一路行上去清水寺,開頭以為又會行到抽筋,其實都acceptable~~


呢件就係百幾件入面揀中果件...其實仲有好多件都好想著!!
ねねの道,去清水寺其中一條街,基本上果一帶都係呢啲和式設計,其實求其搵個門口影都可以好有feel~~

undefined
呢件野紮得我好辛苦,包完一層又一層.....有幾刻直頭係抖唔到氣...

undefined
ねねの道

undefined
暴走中~~

undefined
求其搵左條巷仔影~
再自己幫自己整左張poster.....XDDD 
有橫倒....

undefined
就更係有直倒.......

undefined
和服既顏色都好靚~果對好似屐既只係人字拖,真屐既話,我地呢啲著唔慣好易PK...XD

undefined
二年阪同三年阪..(路痴是也)....d人多到呢...

undefinedundefined
二年阪同三年阪..(路痴是也)

undefined
清水阪....行既途中,好多男女老幼都係著住和服,所以唔會好異相~而且....仲有人搵我地影相XDDD

undefined
又食!!!!!!

undefinedundefined
到了!京都Landmark清水寺,點都要黎下~~

undefined
合照一個XDD

undefinedundefined
點呀?!老泥丸呀?XDDD

undefined
面屎味既 !我仲以為甜既! 

undefined
清水寺三重塔

undefined
多助!!

undefined
魚碌薯咕哦呢加書媽屎.......

undefined
其實有無人著和服會做呢啲動作呢....

undefined
紅葉呀~~

undefinedundefined
自拍是常識~~
6點半反去還和服~好唔捨得XDDD 不過綁左成日,換反自己啲衫果下真係好解脫!

3. 八阪神社
undefinedundefined
佢都特登唔拆啲髮夾,如果唔係應該會好似癲婆XDDD

undefined
天黑先黎八阪神社......

4. 松葉蕎麥麵
>>詳情<<
undefined
呢個就係朋友介紹,去祇園一定要食既“喬麥麵插條魚”...XDD 事實條魚真係好正正子

undefined
仲有得比你買反去~我自己反去煮過,都真係似係舖頭食既~~

undefined
祇園果條河...果晚好凍其實有啲想食Shabu Shabu XDDD

4. Yojiya Cafe
>>Yojiya Cafe 祇園店<<
undefined
Yojiya cafe.... 之前都見有書介紹呢個嘜頭

undefined
Green Tea latte~~又聽訓唔著~!!

總結下,著住套和服踩成日真係唔多舒服,不過呢個都算係一個唔錯既體驗~唔貴係重點...HKD275蚊玩成日,有埋Service仲想點~都係果句,人一世物一世,咩都要試下~~而且襯自己仲未巢皮&Dur皮...(已經唔敢話自己後生)影多啲呢類既相,日後可以比自己做個留念XD 下次有機會我都會再黎著過~! 

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()