undefined

1. 奈良/奈良公園單車遊
2. 飛火野平地
3. 中谷堂草餅
4. 納豆壽司
5. 關西空港 (Haruka - JR West Pass)
6. 後記

奈良差不多係我地日本最後一個行程喇.....
本身呢日諗住一係去奈良,一係去嵐山,最後都係因為想睇鹿既關係黎左奈良~~奈良既感覺同京都一樣,都係無咩人,
周圍既空氣好清新~而且仲有好多人踩單車...

係啲鹿比我想像中惡姐\___/!!

Day 8 
1. 奈良/奈良公園單車遊

undefined
又係咩都無食.....就搭JR奈良線出發,因為我地住果到附近又係無咩野食 (貞子亂入XD)

undefined
比我係人地啲Blog到發現奈良可以租單車~因為如果要行晒成個奈良既,要搭巴士~所以租車踩都係一個方法,JR奈良站同近跌奈良附近都有得租~~價錢都係700Yen一日,六點半還車...所以好抵~

undefinedundefined
係奈良果條街先搵地方食野先,又係求其入一間~~The best leave it for the last ~~XD 呢塊叉燒真係好好食呀!!而且湯底超濃,我仲揀左重口味....d油多到XDD

undefined
另外呢個餐係包埋一個飯!!!所以我係食一個拉麵,再加一個飯!!!><!

undefinedundefined
終於踩到奈良公園....啲鹿真係好惡!!!!又為食,又唔怕人~

undefined
見到你有野食成堆衝埋黎撞你!我仲不停比佢搵個鹿頭係噤Hi我個身~除左講粗口同大叫,都唔知可以對佢地講乜XDDDDD

undefinedundefined
歡迎設計對白XDDD

undefined
但有啲又好乖比你任影....

undefined

undefined
見到呢張野好好笑,忍唔住影低左XDD進激之惡鹿

undefined
鹿:呀o妹,快啲比喇

undefined
過左春日大社之後就到飛火野平地~~我地只行過,無入到去,因為呢趟旅行已經去得太多神社了!

2. 飛火野平地
undefined
無盡的草原~~

undefinedundefined
鹿的天堂~仲有人係到影婚攝~(比我捕捉到新娘優雅既背後)

undefined
個樣好寸......佢 

undefined
果日天氣大概只有13-14度,而且好大風,所以又忍不住去買罐熱咖啡隊~~~~!

3. 中谷堂草餅
地址: 日本〒630-8217 Nara Prefecture, Nara, 橋本町29

undefined
又係睇blog介紹既中谷堂草餅~~ 

undefinedundefined
又真係幾好食~

undefined
仲買左呢塊佈滿七味粉既餅XDDD
本來諗住去埋東大寺,最後又係無時間T___T

4. 納豆壽司
undefined
所以準備回程係附近搵左間舖食壽司~~

undefinedundefined
這是我第一次食納豆耶~>V<!!!!味道真係好似發霉芝士~同我一直想像果隻好fresh既感覺差好遠...

undefinedundefined
最後沖刺!再食多次拖羅~

undefined
最後係奈良買左一pack淺粉色既士多啤梨~好靚~但味道同普通士多啤梨一樣

undefined
本來仲Plan左去埋宇治既中村藤吉同伊藤久右衛門T___T"~~不過可惜又係唔夠時間同我地搭到過晒站>o<! 所以反去京都站果間,點知又係排到癲><~所以食杯雪糕就算!~~下次一定要去到呀><! 

undefined
仲去埋拉麵小路,果到咩地方既拉面都有~~~

undefined
淨左啲Yen...所以最後一Day 係超市喪買,乜都掃反去~

Day 9
Check Out 了~~~

undefined
真係好唔捨得呢間度假屋~XDD太有家既感覺喇XD

undefined
而加仲會有人坐單車尾~~~不過都係另一種浪漫~~~

4. 關西空港 (Haruka - JR West pass)

undefined
又係做功課發現,如果坐Haruka由京都去到關空~買個 1 Day JR West Pass,係抵過你買一張單程票~
單程票:  自由席 2850Yen / 指定席 3370Yen / Green席 4130Yen
1 Day JR West Pass只是: 2200Yen

所以點都係買JR pass抵~~

undefinedundefined

undefined
要好好保存呢個pass~~XDD

undefined
Bye Bye~京都~~~~

undefined
將會好掛住呢片充滿住濃厚日本文化既地方~

undefinedundefined
車程大概個幾鐘到已經到關空~上機前都要用埋啲神沙~~~

undefined
Hope to see you soon~~~

6. 後記

undefined
經過今次呢個9日8夜既大阪京都之旅,雖然我唔係話真係Plan到好detail...間中都有蕩失路既時間~不過我已經覺得自己好勁XDD 由機票酒店,Plan行程,Research,搭車都係自己落手落腳做晒~~做左好L多功課~~XDD 不過我好EnjoyXDD 只係想做多啲資料搜集Plan得好啲,希望可以慳時間去多啲地方.....其實Plan個行程出黎都唔一定要對方100% 跟足,大家去旅行既目的,節奏很多時都不一樣~~又或者總會有啲地地方A想去,B唔想去,B想去的C又唔想去...跟團也不能每個行程都迎合每一個人~自由行既好處就係可以分開行XDD 所以我都好同意如果大家目的唔一至可以暫時分開再約個地方等~~特別係日本呢啲地方..出名係要快狠Chur~~XDD 下次如果再黎日本,我會想去東京同九州...北海道同沖成繩就暫時未有興趣XDDD 東京既話應該要比大阪更Chur...我期待同一個比我更chur既人一齊去催促我(真係好犯賤XD) ....

完!! Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()