undefined

1. 性價比高的航空公司 - Singapore Airline
2. Sydney魚市場 - Sydney Fish Market
3. 歡迎來到我家啊!- Auburn 新屋
4. 我的中學生涯 - Cherrybrook Technology High School 
5. 超大塊,抵件夾大食- Cabramatta J's Kitchen Steak House~~


2015年3月,我回流了香港四年...想不到回流四年,就是回去...四年來種種的理由和籍口...我都沒有回去.....
澳洲的事物,已經開始模糊......你問我,想念家人和朋友?當然想,但就是沒有一個回去的衝動...
比起澳洲休閒的生活,我更喜歡香港快速的節奏 ; 比起南半球漆黑中的星海,當時我更喜歡香港的霓虹燈....

就這樣,四年前,我頭也不回,沒半點留戀就買下了往香港的單程機票....開始我香港朝9晚6打工仔生涯....
轉轉折折工駁工,一做就做了四年.....每天反工放工,我開始想起澳洲懶洋洋的生活...我就是犯賤...不能擁有的東西永遠是好的....
加上不停工作了四年,很想給自己一個Career Break....
所以我裸辭了現在機構的工作......打算回去兩星期,解除那些封印了四年的記憶.....
即使四年間,時間不會為我停下,那就請讓我回味一下,那些年.....我們一起經歷過的所有....

Eastwood那些Leung到核爆的唐人舖;某個炎熱的夏午,我們走堂到Cherrybrook Village吃的Fish and Chips;考試前夕一星期落去幾次的Big Echo;那個等極都無巴士的巴士站;經常Delay no more的City Rail;40度下沒有冷氣的車廂;午夜裡打開窗會聞到的草青味;阿媽每星期都會煎的牛扒........那裡的所有人所有事...在候機室想起的那一剎,我才知道....原來我是很掛念.....
但我亦沒有後恢自己四年前的決定...我回來,仍然是對的........
我很好。我很好。我很好......

undefined

1. 性價比高的航空公司 - Singapore Airline

undefinedundefined
裸辭後,就梗係無錢,無錢就梗係要買平啲既機票,所以就買左呢張要轉機既Singapore Airline~~T___T"
我當時買只要HKD$4700(稅項全包), 比起國泰,澳航,要轉機的星航已經很平~而且轉機的時間很好,在星加坡逗留的時間很短亦足夠去另一閘口轉機~

undefinedundefined
先飛三個幾鐘去星加坡~~啲人話飛機餐好難食,我又唔覺XDD 我仲覺得幾好食,因為我要求真係好低,擺到落口就得XD..而且有哈根大師wo...仲想點!

undefined
星加坡呢程只係三個幾鐘...我還接受到...下一程星加坡去Sydney...9粒鐘肯定變喪屍....搵出寄生獸睇下....

undefined
食下野Hea下好快到左星加坡轉機...只係停留左1個鐘就即刻再上機,都已經算好好...係無時間比我係星加坡機場買果隻Bangawan斑蘭蛋糕....

undefinedundefined
上機之後又第二餐...今次有Magnum雪條wo~~XDDD!! 飛機上一條友真係無聊得很...

undefined
訓下醒下睇下戲食下hea下....我頂!飛黎飛去係澳洲內陸飛左好L耐都未到!!!仲有成個幾鐘...=___=

undefined
真係係飛機食足三餐.....呢個係早餐=___=

undefined
呢個o靚仔成晚係到喊=___=

undefinedundefined
終於都到喇T__T" 果時已經喪屍到一個點...成晚無訓真係有啲暈...我叫佢地唔好反去住,直接先踩去Fish Market! 本小姐回歸要食吃不完的魚生~~~

2. 早晨Sydney! - Sydney Fish Market魚市場

undefinedundefined
早晨Sydney!久遺了的新鮮空氣~!! 
Fish Market我係十年無黎,係澳洲果時都唔會黎,識食更係叫屋企人買反黎慢慢劏XDD

undefinedundefined
好大條~係澳洲多數會買一條大嘅反黎(大概HKD三百幾四百到),自己起骨同切片,之後成家人叫埋啲朋友黎,一齊食到你唔食,仲有淨可以多到留反聽日...所以係澳洲食魚生真係好抵~

undefinedundefined
仲有生蠔耶~!!

undefinedundefined
全部都好大條~

undefined
去完街市果邊就去即食果邊~XD!!

undefined
呢個就係我既早餐,會唔會太過份XDD

undefined
仲有火炙扇貝~~XDD

3. 歡迎來到我家啊!- Auburn 新屋

undefinedundefined
早係上年,屋企由Cherrybrook搬到落Auburn,佢地反工又近左一大截喇~!對Auburn呢到無乜認識,一向認知就係呢到好多包頭人,但去到又無乜wo~~而且果個Village 啲屋全部都好新~~

undefinedundefined
屋企以前啲野都仲係一樣...只係間屋唔同左姐...

undefinedundefined
四年無訓過自己張床!我張書台都比人拆走埋~~~
樓上而加有四間房,兩個廁所...呢到係澳洲其實已經唔算大...朋友屋企大個啲閒閒地六七房,三車房.....同樣價錢,係香港可能只係買到600-700呎單位.....T___T

undefined
晚餐更邪惡~食早上買反黎既三文魚同蠔~

undefined
好新鮮!>V<!

undefined
食完揸車出左去Berala Station行下~~

undefined
The Syney train map....!久遺了...仍然是delay no more 嗎?
香港人成日投訴MTR,當你搭過Sydney果啲隨時Delay既火車同巴士,你就會覺得香港既交通做得好好!每個地方總有好同壞~~

undefinedundefined
去埋Woolies睇下有咩掃~(正確果間野係讀Woolworth,不過d澳洲人都叫佢做Woolies)XDD 有相你睇,澳洲可以鬼影都無隻~.....

4. 我的中學生涯 - Cherrybrook Technology High School
Welcome back to the Jail~~!!
undefined
CherrybrookTechnology High School 簡稱CTHS, 一間我由Year 8讀到Year 12既High School~佢後期係外面起左好多閘係到,我地以前覺得好似監獄~
Time Flies......畢左業幾世...!! 不過我仲好記得我第一日反呢間學校

undefined
CTHS就係位於Purchase Road~呢到十年如一日,乜都無變過XDD

undefined
The detention block~~好記得呢個Block,試過幾次走堂都比人捉左去detention~detention就即係留堂,地下個班房就係用黎罰啲學生...但係又唔比你做功課架wo~!坐係到同個老師你眼望我眼,執下垃圾噤...浪費晒啲時間XDDD

undefined
Basketball Court~~當年Asian學生既習中地~~~

undefined
回憶之路...係到反學放學來回左呢條路4年...果時屋企同學校只係5分鐘路程~

undefined
舊屋T__T"想不到一走走了四年,就再無機會入反去T___T!對不起,沒有好好跟你道別....

5. 超大塊,抵件夾大食 - Cabramatta J's Kitchen Steak House~~

undefinedundefined
反反落去~去Carbramatta据扒~~

undefinedundefined
佢地話呢道好抵十蚊澳幣塊扒大過你面皮,即係現在HKD 5X蚊!超抵~香港一定食唔到T___T!!!

undefinedundefined

兩姊弟自拍,好笑...有人竟然問我媽,個仔大啲定個女大啲XDDD...

待續...

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()