undefined

1. Sydney的火車City Rail + Town Hall QVB
2. 中學同學聚 - Darling Harbour
3. 那些年,我們一起蒲過的Eastwood + 下午茶
4. 探舊腦細 - Carlingford Village 書包公司
5. 澳洲上市咖啡店 - Gloria Jeans Coffee

<出City>...成日都會聽到呢句,無錯...即係大鄉里出省...如果係屋企出去,揸車/巴士都大概要成大半個鐘到一個鐘車程...
但讀書時候,那有一個學生唔出City蒲...最緊要蒲到有最後班車反屋企就得喇...以前出City做咩最多?唱K..果時澳幣10-20蚊(HKD60-120) 可以有無限唱,下午1點唱到夜晚10點,無野食,但都可以屈係入面八九個鐘....甚至遇過有啲朋友食煙..局住係入面食左四個幾鐘二手煙都唔怕...=___+你叫我而加噤做慘過叫我去死...=___=...而加係k房超過兩個鐘我已經覺得好累...

1. Sydney的火車City Rail + Town Hall QVB
undefined
今日約左幾個high school同學食飯~~同四年前一樣,照舊下午叫我媽車我去到Lidcombe Station,再自己搭火車出去~以前係澳洲沒有車既小朋友要出去蒲,就只有這個方法~~所以反屋企都唔可以太夜,除非有朋友車喇!

undefined
澳洲既交通都進步了!近呢兩年好似推出左Opal卡,即係香港既八達通...以前我地果個年代仲未有Opal 卡,落後到係買一張張既單程飛...答一次買一次=___=...如果唔買單程就要買pass屎...但pass屎有時會限你一個月之內或者10日內要用晒...對於果時反PT既我,邊用到噤多...

undefined
澳洲火車好講自律,好多都係無閘的,但如果你無買飛比人check到會罰得好金.....但有時趕起上黎....上左車先,落左車先再買反=___= (什至唔買,過左海就神仙)...不過我噤耐以黎都無比人捉過....

undefinedundefined
有車喇!成日都Delay No More.....呢個就係澳洲無冷氣既火車...其實如果唔太熱,係幾舒服....真的好懷念~~

undefinedundefined
"Then all stations to.....Redfren....Central....Town Hall....Wynard....Milson Point...North Sydney....." 搭到識背出黎喇....XDDDD!!!

undefinedundefined
QVB...呢個都算係Sydney既地標~~

undefined
同友人係QVB見左面之後就一齊行過去Darling Harbour~~

2. 中學同學聚 - Darling Harbour
undefinedundefined
Darling Harbour以前比較少來~~~

undefined
好後恢以前無成日黎...XD 

undefined

undefinedundefined
Hello my high school friend....

undefinedundefined
係澳洲係特別鐘意飲酒XD 果種氣氛好Chill...

undefinedundefined
我地叫果個Sunset Menu已經有一杯cocktail...不過友人再請我飲多杯Vanilla SkyCocktail XDDD ^3^

undefinedundefined
Appetizer已經好多野XDD 

undefinedundefined
Main..........我地食果間叫Baia Restaurant......佢有個Sunset Menu大概係30AUD 即係180港幣到一個人,但有好多野食,係澳洲黎講算好抵!

undefinedundefined
個Pasta好正~

undefinedundefined
Dessert~~~有埋dessert先至夠perfect池!

undefinedundefined
道別一番之後,又搭反車反去..呢個係最新型號既火車XD 有冷氣XD

3. 那些年,我們一起蒲過的Eastwood + 下午茶

undefinedundefined
Eastwood係以前蒲點之一~.....對我黎講呢到都算係China Town..好L多唐人,好L多唐人鋪,茶記,燒味,點心,小炒,呢到全部都有~

undefined
那些年,係呢間茶樓做過點心妹,推果啲真心污糟的點心車,到依家咩點心係咩點我都仲記得XDD 仲有那個燥狂呀姐!同啲無品又咀秒秒既樣衰食客XDD 

undefined
呢間越南牛肉粉睇住佢加價,由以前食AUD 6.X加到AUD 9...而加可能再貴啲~~

undefinedundefined
Eastwood 果欄~~

undefined
搵埋細佬一齊去食個下午茶~~

undefined
係澳洲就更係飲啡,基本上係求其入一間既咖啡都唔會差得去邊,而且係噤易都拉到個花出黎~~

undefined
巨型之下午茶...

4. 探舊腦細 - Carlingford Village 書包公司

undefinedundefined
我設計既Banner仍在XDDD 其實果時除左Product同Graphic design之外,係果到仲做過Cold call, admin, 跟單送貨等等....
好想係呢到多謝呢個腦細...即使係PT,佢都比左好多機會我學野同試新野,雖然工作上唔係所有野都同Design有關,但我仍多謝佢會比我去試Design以外既Job...

undefined
果時設計既小學生書包仲賣緊XD~~

undefined
舊公司樓下最出名就係呢個香港茶餐廳,間野成十幾年架喇,初初移民過去時已經係到,做到我走都仲係到XD

5. 澳洲上市咖啡店 - Gloria Jeans Coffee

undefinedundefined
同媽咪去左嘆啡~~Gloria Jeans...澳洲既franchise咖啡店,不過無乜特別XDD

undefinedundefined
夜晚同家人出去食飯同仙芋鮮...台灣野黎,主要係食芋圓~記得第一次食就一食難忘XD

undefined
不忘開Running Man...XD

待續...

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()