undefined

1. 中央海岸爬蟲公園 - The Australian Reptile Park
2. 試酒 Murray's craft Wine Tasting
3. 沙漠四驅車+滑沙 - Anna Bay 
4. 看海豚+船上午餐 - Nelson Bay Beach 

早係反澳前屋企人已經報左名去呢個Local tour...今次只係我,媽,同細佬去~果日晨雞噤早6:00am就要係Hurstville 集合,
我地屋企揸車去Hurstville都要成個鐘~~所以零晨4:00am就要起身...
求其咬個包....呀爸就車我地三個去Hurstville既英記小廚集合..

上左車再坐半個鐘去Chatswood接埋其他團友就出發先去Australian Reptile Park....成團只係得十幾個人,全部團友包括導遊...兼司機都係講廣東話同國語...
導遊係一個中年呀叔...佢要一路揸住架14座,仲要掛住支咪係條頸到....一邊搞氣氛介紹景點...真係辛苦晒佢T___T!
而成個團啲人,包括我在內,基本上係無一個人睬佢...XD 因為太眼訓喇....

1. 中央海岸爬蟲公園 - The Australian Reptile Park
undefined
第一站~Australian Reptile Park...

undefined
條鱷魚個樣好kaiXDD

undefinedundefined
第一樣帶我地睇既就係澳洲國寶,樹熊~

undefined
哈哈~佢真係好懶呀...訓係稞樹上任摸...
"做咩姐你班人類?"

undefinedundefined
澳洲第二樣signature~袋鼠....但就不及樹熊矜貴...有人係會食袋鼠肉的><><!!!

undefinedundefined
好大條鱷魚呀!!

undefinedundefined
醜小鴨與千年老龜~~~

undefined
之後入左去爬蟲館,條蛇既顏色真係好靚....不過佢真係好樣衰!!XD 

undefinedundefined
變色龍~

2. 試酒 Murray's craft Wine Tasting
undefinedundefined
第二站再去酒莊到試酒~~

undefinedundefined
環境好好~~澳洲人真係會有閒情係呢到坐半日嘆下酒,吹下水...呢啲先係life囉..

undefined
每人都試左五至六隻酒,包括白紅酒同香檳~不過每杯得好少,到喉唔到肺~XD

3. 沙漠四驅車+滑沙 - Anna Bay
呢個就係我最期待既行程喇!
undefined
首先我地坐果架沙漠四驅車入去沙漠中間,架四驅車行走既時候可以將成個人拋起~~太刺激喇!!

undefined
第二個活動就係滑沙XDDD 

undefinedundefined
好辛苦先可以爬到去沙頂果到XDDD 仲要拎住塊板....辛苦過行山....不過上面既沙係更加幼,同風景係更靚~~

undefined
是咪好型呢XDDD

哇哈哈哈!我下來了~!!XDDDD 

4. 看海豚+船上午餐 - Nelson Bay Beach 

undefined
最後一站,Nelson Bay食船河lunch~~

undefinedundefined
好多游艇拍左係到~~

undefinedundefined
是日天氣:讚!

undefined
wahaha~~~見到海豚喇~~好難先捕捉到XDDD

undefined
餓到爆~差唔多成兩點先食飯,是日係船上食自助Lunch! 唔理係咩了,果下三七廿一咩都擺落口~~

undefinedundefined
好靚既小島,藍色既天,藍色既海~澳洲,其實真係一個很美的地方~~

undefined
鬆郁矇大師上身....回程反去了,途經Habour Bridge

undefined
回到家裡~~我既晚餐~XDD 芝士餅加白酒~XDD 呢隻Jacob's creek係澳洲好出名...

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()