undefined

1. 舊屋回憶 - Dundas
2. 澳洲的日式花園 - Auburn Japanese Garden
3. 上市咖啡店 - Michel's Coffee
4. Merryland RSL Club的自助餐
5. Banks Town越南餐


第一篇澳洲Blog講左我回流香港既心情,呢篇就等我吹下我移民既心情...Dundas - 呢個係我十幾年前過去住既第一個地方...
記得我移民係2001年10月18日,剛好過左自己生日(10月14日),而呢個生日就係我最後一個係香港過既生日,想不到之後再係香港過生日已經係十年後既2011年...
仲好記得我反學係反到10月17日,因為實在太不捨得啲同學...係香港出生長大既我,有自己朋友同Network...忽然間要我離開晒呢啲野,去到一個陌生既地方,事實我真係好唔想...
不過當時我無得選擇離開家人,我甚至有埋怨過點解要離開...當時十X歲既我,目光係如此的短視,只見到現在...
十幾年後...才覺悟...爸爸媽媽,你當年的選擇是對的..........
很多人都羨慕移民去外國的人,不過我想講移民既路係唔易走...看似很風光,但一開始係最辛苦,去到一個陌生既環境由零開始,租屋,買車,揾工,揾學校...等等,很想對我爸媽說:辛苦你地~~(呢句遲左十幾年先講)

1. 舊屋回憶 - Dundas
undefined
第一間係Dundas租既Town House~~環境非常正,雖然唔係House,但都有兩層....

undefined
以前我間房望出去既巷仔

undefined
呢個Village有成幾百間Town House....

2. 澳洲的日式花園 - Auburn Japanese Garden
undefined
某日跟家人去左屋企附近的Japanese Garden~~

undefined
呢隻孔雀既藍色好靚~有點似寶石既顏色~~~

undefined
佢求偶中....XD

undefinedundefined
真係幾日式wo d野~~仲模仿埋日本神社

undefinedundefined

undefinedundefined
個View好靚,果到好靜,仲要無乜人

undefinedundefined
但啲花應該係澳洲出品XDD

undefinedundefined
呢隻玫瑰好靚~好少見有漸變色既玫瑰

undefined
薰衣草~~

undefined
開餐喇~!

3. 上市咖啡店 - Michel's Coffee
undefined
到我飲,呢間Michels 好出名,基本上到到都有~~一杯Regular Latte (中杯) 都係AUD 4 (HKD 24) 好似無點加過價~~~

undefinedundefined
澳洲既咖啡絕對係性價比高~平靚正!

undefined
所以去第間再來多杯Mocha~

undefined
Bakers Delight~~又係澳洲好出名既麵包店,個人推薦要食佢既Chocolate Croissant!!!!!!! 必食!!!

4. Merryland RSL Club的自助餐
undefined
晚上去左Merrryland既RSL Club食自動餐~Sydney每個地區都會有一間RSL Club,入面有自助餐,酒吧賭場等等~~

undefined
間中有片皮鴨~~不過要排隊....

undefined
最鐘意飲新鮮既南瓜湯~Rich~~~~XD

undefined
再來就是挑戰甜品~~邪惡的~

undefinedundefined
仲有無限Chocolate Fountain~~~

undefined
酒精測試機~我都玩左XDD....用飲管吹下佢就test到自己酒量有無超標~~以防啲人Drink Driving!!!

undefinedundefined
酒吧仲有呀嬸跳老舞...

5. Banks Town越南餐
undefined
Banks Town? 唔記得左呢到係咪XD

undefined
澳洲既越南野~~~都算正中,而且好鐘意食佢地既越式法包

undefinedundefined
仲有春卷同越南啡~~~~

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()