undefined

1. 悉尼-->墨爾本 (Jetstar航空內陸機)
2. 澳洲人出名必吃的Brunch @ Hardware Socity
3. 墨爾本唐人街
4. 墨爾本必到地標 - Flinders St Station
5. 塗鴉小巷 - Hosier Lane
6. 意大利餐廳街 - Lygon Street - IL Dolce Freddo (Gelato意式雪榚) + 意大利晚餐

一場反到黎澳洲, 要去下悉尼以外既地方呢~~於是就約埋好友短短地,去個三天兩夜既Melbourne Trip~
非常感謝友人安排晒所有行程機票同酒店!而佢都知我岩岩辭了職要慳住荷包,所以決定幫我比機票錢T___T! 多謝你呀~~太幸福了!
永遠都是安排行程的最勞苦功高~要好好珍惜一個會為你格晒價錢,安排好晒行程的朋友~

1. 悉尼-->墨爾本 (Jetstar航空內陸機)

undefinedundefined
前一晚,邀請了友人黎我家過夜,一大早我媽就車我地到Sydney的Domestic airport~我都係第一次坐Jet Star~~澳洲的廉航~~但其實也不廉

undefined
出發前,喝杯啡

undefined
Jetstar 機上是有娛樂的~XDDD

undefined
就是可以跟其他乘客Send Message...XD 除了隔黎的友人,基本上成機人我都識佢老鼠

undefined
悶到發荒,開始撩啲唔識既人send Message XDD... 可惜無回應~~~

undefined
到達Melbourne了~呢架就係Melbourn City內的電車,係City 範圍內某啲時間是可以免費搭的!

undefined
澳洲人都喜歡叫麥當勞做Maccas~等於香港人叫老麥一樣,但估唔到佢大膽到連招牌都改埋叫MaccasXD

undefined
先去醫肚先~~

2. 澳洲人出名必吃的Brunch @ Hardware Socity
地址: 120 Hardware Street, Melbourne, Victoria 3000

undefinedundefined
第一站先去食個Brunch~去呢間係Melbourne好出名的Hard Ware Society...
好多澳洲朋友去親Melbourne都會來,難怪出面噤多人等位~我地都等左差不多30分鐘...但我覺得值得的!!!

undefinedundefined
有位啦~!!!

undefined
我地點左兩份餐加兩個Chai Latte~~~

undefined
呢個係正式的Brunch~

undefinedundefined
呢個真係超好食><!!果舊好似五花腩嘅肉真係好正,入口即溶~

undefined
哇哈哈~呢兩位員工,見到我影佢即刻整V字手勢~澳洲人真係好friendly的說XD!

undefined
今次Melbourne trip一共食左兩次Hard ware SocietyXD (實在太好吃,所以第三天去多次)

undefined
第二訪點了Cappuccino~ 因為知道個拉花好靚XDD

undefined
這個將蛋放到麵包上~超好吃~!!!

undefined
煎蛋都好好食~~

undefinedundefined
食完再行一陣Melbourne City既大街~~~

3. 墨爾本唐人街

undefined
墨爾本唐人街~~

undefinedundefined
記憶中~~馬來西亞的唐人街都叫茨廠街~~

undefined
感覺上比Sydney的唐人街乾淨wo~

4. 墨爾本必到地標 - Flinders St Station

undefined
途中經過這個Melbourne出名的地標~Flinders St Station

undefined

5. 塗鴉小巷 - Hosier Lane

undefined
Hosier Lane~~Melboure市中心一條充滿塗鴉的小巷,有d人不太喜歡塗鴉~但我卻覺得很有特式,所以決定chok一個拍照~~

undefined
我同朋友拍完這個動作後,有個鬼妹走來跟我說 "Can you take a picture for me exactly same as yours?"
她意思是想我幫她影一張跟我動作一樣的,當下有啲開心~~因為覺得好既野先會有人模仿XDDD我成功了~XDD

undefined
Chok~~~~~

undefined
繼續chok~~~~

undefinedundefined
係呢到仲見到有啲大隻佬除晒衫影,唔知係咪Gay佬~~

undefined
玩完之後再答反Melbourne City既免費電車,去食晚餐~~

undefined
d電車既感覺好Vintage~~係車內各人既感覺都十分之休閒~

6. 意大利餐廳街 - Lygon Street - IL Dolce Freddo (Gelato意式雪榚) + 意大利晚餐

undefined
澳洲既夏令時間係比香港台灣快三小時,到晚上八點有時個天仲好似早上一樣,差不多晚上八九點才日落~
所以其實已經是晚餐時間,不過一場來到Melbourne 出名的Lygon street,一定要食呢間Gelato~~

undefinedundefined
有好多款呀!!!!!!全部都想試呀~!!!!!~~~~有榴槤味的,我的最愛~~

undefined
最後揀咗Rum酒味大家share~XD

undefinedundefined
遠處見到Melbourne限定的Ko Ko Black~~Sydney還未有呢~

undefined
很邪惡的說~~~~

undefined
終於捨得去食晚餐~Lygon Street 全條街都係食意大利餐,所以我地都係求其入左一間~~~

undefinedundefined
食左啲咩都唔記得XDDD

undefined
牆上的Ferrari club 收藏~店主應該是粉絲來~XDD

undefined
食完才剛入黑~~~~~再講多次~真係無呃你,又一張相比你睇到,澳洲條街真係鬼影都無隻~~XDDD

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()