undefined

1. 到達關西空港 / 南海電鐵
2. 難波晚餐:餃子之王將 + Takoyaki
3. 酒店Check in - 大手前Livemax飯店

期待已久既9天大阪京都之旅終於出發了!是次有成大半年既時間去做功課,做足準備~~

今次旅遊日期: (17/11/2015 - 25/11/2015) 
>>我地係大阪Stay左5日,京都3日,其中一日再由京都去奈良

所以今次事前功夫比較多,一來唔熟悉更加要做多啲功課刨多啲blog, 二來係Book酒店要book兩個地方...
再刨埋評論同地點...最後每個地方都起碼book左三至四間,因為可以免費取消,所以先留左房,再慢慢篩選真係要住果間~~

我地最後既選擇係:大阪 - 大手前Livemax飯店 / 京都 - Sunrich Kyoto Station (稍後再介紹^^)

undefined
今次坐HKExpress...話就話平機票,其實我真的不覺得特別平...而且機上沒有服務,不過都係訓覺架喇~話知佢...

1. 到達關西空港 / 南海電鐵

undefined
到左之後,即刻去搵南海電鐵既Counter~~因為HKExpress係飛機上有得買飛,對比下平左少少,所以就買定先...
話說日本真係有好多種鐵路,淨係南海電鐵都有三種:
1. 特急Haruka   2. 空港急行   3. 普通
我地選擇左搭空港急行~原因係因為佢只係慢特急Haruka十至十五分鐘,但價錢就平一半~~

undefined
日本啲車廂聽聞唔比影相...不過見無咩人,就係噤易影一張~~

2. 難波晚餐:餃子之王將 + Takoyaki
undefined
到左難波後都差不多夜晚八點幾~~噤岩天公不做美~~一去到就落雨.....經我地商量後,因為太餓既關係,我地決定拎埋行李係難波食完野先再反酒店Check in....
(亂入架妹)

undefined
第一餐: 餃子之王將!! 我換日元時係對6.4,個匯率唔差,所以呢餐我印象中都係食左四五十蚊港幣到,但如果要係香港食我諗可能要double價錢...><!!!

undefined
路經見到,仲食埋Takoyaki~~~

undefinedundefined
唔係外國既月亮特別圓,日本既對比起香港真喺好食好多...粉同章魚既比例係岩岩好!! おいしい!!!
食完都差不多十點幾,,抽住行李又落住雨,所以決定反去酒店Check in...............

3. 酒店 - 大手前Livemax飯店
undefinedundefined
我地今次住既酒點係位於天滿橋既大手前Livemax飯店 ...基本上天滿橋一出已經見到
>>大手前Livemax飯店 - Hotels Combine<<

undefinedundefined
日本酒店出名細間><!! 間房就係一眼睇晒噤大,廁所都係好細...好就好在真係好近天滿橋站,五分鐘就到~~去梅田同天神橋可以唔使轉車~~
兩條友就要係呢到迫五日.....

待續...Thanks for Reading^^

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()