undefined

1. Day 4 - 釜山坐KTX到首爾
2. 明洞 - 飯卷天國/Line pop up Store
3. 梨花女子大學 + 血拼
4. 弘大 - 401(HAHA的店)
5. 龍山 - Dragon Hill Spa汗蒸幕過夜體驗
6. Day 5 -釜山坐KTX回首爾
7. 西面最後衝刺
8. Isaac早餐+金海機場回港


睇韓綜既時候,經常都見到藝人們會搭KTX穿州過省,,而且會係KTX上玩遊戲,自己都好想體驗一下XD
所以見釜山行程不算太緊密,就決定Plan一天坐KTX去首爾.....
但我地又唔想將啲行李係釜山首爾噤搬黎搬去,所以照係釜山到Book左連續四晚酒店,
去到首爾會係汗蒸幕到過一晚夜...體驗下傳統韓國人訓汗蒸幕既生活~~~呢個都係我好期待的~~

1. Day 4 - 釜山坐KTX到首爾
undefined
一早從酒店出發到達釜山站~

undefined
第一件事就係去買車飛,我地無刻意去買幾點果班,只係上到邊班就坐邊班~結果買左10點果班,去到首爾大概會係12:39~~
車程要兩個半鐘呀~

undefined
上車前去Lotteria買個漢堡食下先,聽聞佢地既韓牛漢堡係好正的說~~

undefined
是日上午,我答上了釜山開往首爾的KTX.....

undefined
上車後開餐了~

undefinedundefined
韓綜成日都會係KTX車廂入面拍野

undefinedundefined
沿途既鄉村風景都好靚~~

undefinedundefined
釜山去首爾途經既站~~~記得有集既Running man係要落車擇骰仔~

undefinedundefined
揾次真係好想去下大田呢啲鄉村地方~~

undefined
終於我又回來了~~~~

2. 明洞 - 飯卷天國/Line pop up Store
undefined
又回到明洞這個邪惡之地~~~

undefinedundefined
明洞真係.....女人之天堂,男人之地獄XDDD.....N年無用過此袋....想不到一用, 就是要去食大茶飯.....比人話我似省港澳奇兵~~~去打劫銀行XDD

undefined
明洞嘅 >>飯卷天國<< ~~呢間野都算多人,要排隊,幸好只係排左十五分鐘....
라볶이 (辣炒拉麵,年糕,魚糕...等等...) 讀音為Rabokki...我叫佢做"辣扑ki"......因為真係好辣...特別係韓國食既地道辣扑ki更辣!XD
但真係好正!XD

undefinedundefined
仲點左個순두부찌개 (豆腐惱湯飯) 同 김밥 (紫菜包飯)~

undefined
全部野都係我至愛~~~(心心眼)....唉古~맛있어요!!!! >V<!!!

undefinedundefined
之後去左Line pop up store 行陣~~我啲line之友^V^~~
Cony: 放心買喇,唔夠盤川就唔好反香港,以後都留係到繼續shopping喇.....XD

undefined
moon還對我單眼說:加油,買唔夠三十萬(Won)就不要回來....XDD

undefined
Brown:..............(安信幫到你,無需證明文件....無需見樣) 

undefined
呢到真係會行到唔捨得走~

3. 梨花女子大學 + 血拼
undefinedundefined
洗劫完明洞~就到梨大~~~Shopping噤多個地方,梨大係我最愛去既地方,因為呢到既衫真係好平~~

undefined
西瓜汁~

undefinedundefined
係梨大行左個圈~~

undefined
偷偷地混進了剛放學的梨大學生妹中XDDD感覺變年輕了XD

4. 弘大 - 401(HAHA的店)
undefined
401 (之前叫做八子烤腸) HAHA Oppa既店~每次去首爾都會幫襯佢~其實係希望會撞到HAHA Oppa...XDD

undefined
HAHA Oppa 呀~~....個紙板公仔

undefined
Menu上有地圖~~

undefinedundefined
我地叫左Sam Gyup Sal삼겹살 (五花肉)同Makkoli 막걸리 (米酒)~~~

undefined
真係好好食呀>V<~~忍唔住Encore左

undefined
Quanilo mari!!!!! 佢地全部都係用濟洲豬~~
>>401詳情<<

undefinedundefined
係弘大既街頭表演同小食~~

5. 龍山 - Dragon Hill Spa汗蒸幕過夜體驗
undefined
食完我地就搭車去龍山既汗蒸幕到過夜喇~

undefined
門口好華麗~XD

undefined
有點似Resort~畢竟都係叫人Relax既地方

undefined
Reception~先登記同放鞋~~再入更衣室換衫

undefined
公眾大廳~~

undefined
公眾大廳既汗蒸就不分男女...係更衣室中既浴場就有分,入面既浴場其實係好多野玩...有個蒸氣桑拿有冷水池浸腳~實在是太爽
但係所有人都係唔著衫><...所以我都無影相XD

undefined
佢地係汗蒸幕好興用毛巾整呢頂帽笠係個頭到,於是上網學一下~XDD

undefined
仲同個韓國小男孩傾左兩句~~XDD

undefined
龍椅呀~XDD我都想訓XDD

undefined
一到晚上,周圍都好多死屍攤左係到~~XDD

undefined
襯啲人訓晒,整杯酸梅湯~爽YY~

undefined
金字塔汗蒸幕~~

undefined
第二朝離開汗蒸幕時~見到關二哥轉左行,定兼職,走去招財......財神表示:噤我無得撈喇?!
>>Dragon Hill Spa 詳情<<

6. Day 5 -釜山坐KTX回首爾

undefined
離開汗蒸幕後就去首爾站回程反去釜山~~

undefinedundefined
坐10點15分果班,又再買Lotteria上車食~~keke~

7. 西面最後衝刺

undefined
回到釜山,夜晚去到西面做最後衝次~我要食多次豬肉湯飯~XD

undefined
仲買左旋轉薯片XDD

undefinedundefined
之後到樂天Mart買埋手信~

8. Isaac早餐+金海機場回港

undefined
第二朝早準備回港~XDD再食多次ISAAC!!

undefinedundefined
往機場途中~

undefined
金海機場既候機室~

undefined
我地搭果架HKExpress機叫做春卷呀XDD

undefined
Bye bye Busan!!! 下次唔知幾時會再來了~今次釜山之旅之後,發覺釜山比首爾舒適,可能係人少既關係,你只能夠聽到韓文,已好少會好似首爾噤周街都係中文...可以玩同食得地道一點...今次無去到慶州,下似有機會都想去韓國再郊區少少既地方,例如係慶洲或者濟州等等~~

完!!!! Thanks for Reading!^^ 

arrow
arrow

    愛美麗 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()